torsdag 11. desember 2014

Snart jul :-)

Nå er det kjempelenge siden jeg har blogget, men det betyr ikke at jeg ikke produserer, altså! Julestrømpene til alle 4 barnebarna ble ferdige i gooood tid før jul, så nå håper jeg nissen fyller de med julegodis :-)



Kjøpte Arne & Carlos sin bok "Strikkedukker", og denne jåledukka er den første jeg strikket. Hun heter forresten Silkefina, og er, som sagt, ei skikkelig jåle. Har strikket ei venninne til henne, men hun nekter å la seg fotografere før hun har fått hår, og det kan jeg jo forstå :-) Har begynt på det, så hun kommer nok snart innom her. Hun er forresten en litt tøffere type enn Silkefina.....hmmm....må vel se å få døpt henne også :-)


Fikk bestilling på ullbukse til minste barnebarnet, Theo, som blir 4 måneder om noen ganske få dager. Strikket i Fabel, og mønsteret fant jeg på garnstudio.no




Strikket en del kluter i sommer (som du kanskje har fått med deg), og sammen med et Zaloflasketrekk i Mariusmønster ble to av klutene bursdagsgave til ei god venninne. Plasserte alt oppi ei lita  bøtte fra Søstrene Grene sammen med en oppvaskbørste. Syns det er koselig å kunne gi noe man har laget selv.




Ellers så går nå livet sin vante gang her i Bodø, men litt reising har det blitt. Godt med litt luft under vingene av og til. Vi har bl.a. fått med oss konserten Elton John holdt i Oslo i november. En meget bra konsert, og jeg er kjempeglad for at vi fikk oppleve Sir Elton live :-)



Har vært mer produktiv på  håndarbeidsfronten enn det du har fått se her, men det er ikke alt som kan vises frem før jul, skjønner du :-) Jul, ja, tenker jeg må sette i gang og få fylt noen kakebokser snart. Håper du koser deg i førjulstida og ikke stresser for mye. Ta vare på deg selv, og så blogges vi om ikke så lenge, håper jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar