tirsdag 28. januar 2014

Ny veske

Har sydd en del vesker, men det blir liksom aldri nok....merkelig ;-) Denne gangen ble det ei helt enkel veske hvor grunndesignet er inspirert av et mønster av Vera Fjellås (om jeg ikke husker helt feil!). Sluttresultatet er uansett kun  etter mitt eget hode.
Dette ble ei sånn "i full fart-veske" - og jeg kommer nok til å legge mer arbeid i neste veskeprosjekt, men den ble nå ikke så aller verst?



Bildet lyver litt, for fargene er i virkeligheten en anelse mørkere.  Sett mønsterstoffet før? Det kjøpte jeg på Åhlens i Luleå - og her i landet får du visst kjøpt både gardiner og grytekluter av samme stoff :-) Bruker det til vesker fordi det er ganske grovt og slitesterkt.

Har forresten planer om enda ei veske, også den i grovt stoff - men først må jeg få unnagjort noen andre prosjekter....

Puuuuh........so much to sew, so little time! Vi høres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar