mandag 29. oktober 2012

Flettestrikk i nydelig vintervær

I helga har jeg strikka ei lue med flettemønster til lille Oliver. Mulig den er litt stor, men den blir nok snart passe så fort som han vokser. Har strikket i et Mor Aase-garn som er en blanding av merinoull og bomull. Herlig mykt og totalt kløfritt :-)


Det kan se ut som om vinteren har festet grepet, men det kan jo fort endre seg, så nå gjelder det og nyte de fine dagene vi har nå. Her står trærne snøtunge og med vindstille og en temperatur rundt null, så er det bare deilig å være ute. Sånn er stemninga i Bodø i kveld;


Har vært ute en tur med Nikki, som storkoser seg i snøen! Vel inne igjen,så har jeg begynt å strikke et Katia-skjerf til meg selv. Ikke helt sikker på hvor morsomt jeg syns det er å strikke sånn, men tror skjerfet blir fint til slutt.........



....og der kom bildet på tvers, ja!
Men nå skal jeg fortsette å strikke, og så skal jeg kose meg med bonderomantikk og Farmen. Ha en strålende flott mandagskveld der ute!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar