onsdag 30. mai 2012

Det produseres...

Ettersom pinsa her nord ble en heller trist opplevelse sånn rent værmessig, fikk jeg sydd en del. Nå skal det innrømmes at sola tittet fram av og til, og da var det ut på tur med ei lykkelig Nikki som fikk bade for første gang i år. Hun hoppet rett ut i elva, og storkoste seg. Hadde dessverre ikke kamera med....typisk!

Nevnte vel noe om mobilveske i forrige innlegg....fikk sydd to. Beholder den ene selv, og så får jeg se hva jeg gjør med den andre. Presang, kanskje.



Mønsteret har jeg funnet på nett.
Sydde også en deilig, myk smekke til babyen som kommer hvilken dag som helst. Også dette mønsteret fant jeg på nett. Applikasjonen fant jeg i ei bok jeg har.


Og på mystisk vis ble dette bildet oppned. Fargen er også litt misvisende...den er skarpere grønn enn det synes som på bildet.

Kjøpte noe grovt stoff for en tid tilbake. Det har ligget i hylla og bare ventet på og bli til ei veske. I dag ble det akkurat det. Igjen har jeg funnet mønster på nett. Har endret litt sånn at veska ble akkurat sånn som jeg ønsket.


Ser ut som det blir innevær enda ei stund framover, så her planlegges nye sømprosjekter :-) Håper dere har en fin kveld! Jeg venter på siste del av The amazing race..........spennende.....krysser fingre for brødrene fra Bodø!!


1 kommentar:

  1. Endelig klarte jeg å rote meg inn på bloggen din. Må si det er mye fint du har laget. Morsomt å se :) Og den veska her ja, den er bare så søt. Gleder meg til å sy min sånn veske.

    SvarSlett