mandag 19. mars 2012

Rett vest


Ja, den heter det, altså, den vesten jeg strikker nå. Strikkes i halvpatent med nydelig, mykt garn - Extra fine merino fra Pickles. Mønsteret er også fra Pickles - du kan finne det her.




Ikke vet jeg hvorfor bildet dreier feil vei når jeg laster det opp..... :-)

Eller så skjer det ting på symaskinfronten! Min gamle symaskin som ikke kan sy en eneste fin søm, er nå gitt bort til noen som trenger symaskin for å reparere arbeidsklær. Er ikke det kjekt? Trenger ikke sy så fint da! Bra at noen kan gjøre bruk av maskinen. Og det aller beste er at jeg har bestilt meg ny maskin.....venter i spenning, og gleder meg stort :-))

Holder på og syr min første pung, en liten sak som kan brukes som myntpung eller sminkepung du kan ha med deg i veska. Var innom ei supergod venninne i dag og fikk låne hennes symaskin for å quilte pungen. Og ikke minst - fikk god hjelp og supre sytips! Godt for meg som er helt fersk i quiltefaget :-)
Får se om jeg venter med å sy ferdig pungen til nymaskina kommer...... I alle fall, slik ser prosjektet ut foreløpig....


Har festet glidelåset med nåler....klar til og sy det fast. Er spent på det ferdige resultatet, men det er uansett skikkelig morsomt å prøve noe nytt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar