tirsdag 10. januar 2012

Januarkos :-)

Da er vi snart halvveis i årets første måned...deilig at lyset kommer tilbake! Har vært noe sløv på bloggfronten..får prøve og skjerpe meg der :-)
Har gjort ferdig sjalet jeg nevnte i forrige innlegg, og slik ble det;



mykt og deilig i Alpaca silk. Oppskrift finner du på Pickles.

Ellers så har jeg fått Tine Solheims seneste bok....koooser meg :-)


På pinnene nå har jeg et par sokker fra Drops design...fint mønster, ikke sant? Du finner det hos Garnstudio.




Jepp, dette koser jeg meg med....samtidig som et større oppussingsprosjekt såvidt er starta her hjemme, OG jeg må ta meg tid til å slappe av og passe på så jeg ikke blir  hverken syk eller psyk. Går nok bra skal du se, døgnet har jo mange timer :-)

Ha en strålende fin dag der du er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar