tirsdag 1. november 2011

Vinnisse, sokker og litt decoupage

Tida går fort, og nå nærmer det seg jaggu jul igjen! Har akkurat gjort ferdig en vinnisse. Fulgte mønsteret, men valgte et annet garn til skjegg. Ble sånn koselig nisseskjegg synes nå jeg :-)


Ellers så har jeg strikket enda et par Online-sokker. Denne gangen i et garn med kjempefine jordfarger. Etterhvert som arbeidet gikk fremover, fant jeg ut at sokkene ble skikkelige "kamuflasjesokker".
Selvfølgelig pga. fargene i garnet :-)



Innimellom all strikkinga, har jeg også begynt med decoupage og pynting av lys, som jeg tidligere har vist dere. Her kan dere se noe av det jeg har "produsert" i det siste :-) Artig og variere litt :-)








Har ei lita linselus, Nikki, som er mer enn interessert når jeg fotograferer....hun vil gjerne være med på alle bildene. Hun fikk like godt et helt eget bilde :-)



Litt fornærmet kanskje for at hun ikke fikk "hjelpe" meg å ta bilder :-)

Men da, dere, skal jeg fortsette med mine pågående prosjekter....nemlig en strikket snømann og et kort til en ny verdensborger. Ha en fin tirsdagskveld!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar